dinsdag 1 maart 2011

THE CHAMPION

You're the champion heb ik als tekst gekozen op deze stoere jongenskaart in blauw. Dat wil iedere jongen toch zijn: een kampioen. Mijn zoon van 9 jaar vond deze kaart heeel erg gaaf. Die wilde hij wel eens aan een vriendje geven op zijn verjaardag. Ik moet zeggen dat ik hem zelf ook wel erg geslaagd vindt. Dit papier werkt ook erg fijn. Je kunt het zo mooi combineren in een sketch. Ik heb deze kaart dan ook gemaakt naar aanleiding van een sketch bij menscardsworld. Het papier is van Wekabo en is in verschillende kleuren te krijgen. De stempel is een digistamp die je gratis kon downloden van internet.  Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenge:
-http://menscardsworld.blogspot.com/2011_03_01_archive.html  
-http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/  

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt en ik kan je zoon geen ongelijk geven...gaaf is hij zeker:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave, stoeren jongenskaart is dit en idd het papier is geweldig! De tekst past er zeker goed bij.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke hij is erg leuk geworden. Mooie stoere jongenskaart daar kan Jasper wel mee voor de dag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt van de sketch. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Petra.

    P.S ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje, mooie kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld.
    Groetjes van Jacuqeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld met deze leuke jongenskaart. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd! Bedankt voor je deelname aan deze challenge van menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke,
    Leuke kaart heb je gemaakt, "jongenskaartjes zijn altijd lastig voor de meeste kaartenmakers, maar niet voor jou zo te zien.
    Leuk dat je mijn blog hebt gevonden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie stoere kaart, bedankt voor je deelname aan de challenge
    gr Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele mooie kaart zeg, super bedankt voor je deelname aan de challenge.
    gr arina
    http://girlscardsworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke blauwe en stoere jongens kaart! Bedankt voor het meedoen aan Menscardworld! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen