vrijdag 22 juli 2011

Hoera jij bent jarig

Goedemorgen allemaal, gisteren deze kaart met die leuke Edwin gemaakt. Ik heb maar weer een easelkaart gemaakt en ook dit keer het mooie Maja Design papier gebruikt. Prachtig is dit papier en fijn om mee te werken. Je kunt de verschillende velletjes ook zo mooi met elkaar combineren. Ik heb voor deze kaart de sketch gebruikt van create4fun. Erg mooi is deze. Edwin is weer ingekleurd met de aquamarkers. Ik blijf deze techniek toch wel erg leuk vinden.
Ik heb dit keer geen bloemen gebruikt. Niet omdat ik het op een jongenskaart niet vind passen maar omdat de kaart zo al mooi genoeg is. Wel heb ik er wat sterren op gemaakt. Deze zijn van artemio.
Op de onderkant een mooi creatable van Marianne Design gemaakt  (ik heb deze laatst gewonnen bij Marjan van der Wiel met nog vele andere leuke dingen) en daarop met het clippunch alfabet: hoera jij bent jarig geplakt. Ook hier nog een paar sterren erbij.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van: create4fun - sketch
simply magnolia - verjaardagskaart

8 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, deze is erg goed geslaagd zeg. Mooi geworden hoor en inderdaad er hoeven geen bloemen op deze kaart. Die nieuwe creatable is erg leuk zeg. Die kan je voor veel doeleinden gebruiken.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute card! Great job on coloring Edwin. Those stars are a great touch. Thank you for joining us in this weeks challenge at Simply Magnolia.
    Hugs Bonnie
    Simply Magnolia-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Joke! En dit papier blijft super om te gebruiken:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie jongenskaart, Joke.
    Je hebt gelijk deze kaart heeft geen bloemen nodig.

    Groetjes Ans S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie jongenskaart heb je gemaakt, heel leuk model en inderdaad hier hoeven geen bloemen meer erbij! Prachtig geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke,

    ik kwam op je blog via Lia. Je achternaam viel me het eerst op, omdat de vriend van mijn dochter ook zo heet.
    Vandaar dat ik even ben gaan kijken en je maakt heel leuke kaarten. Dus ben ik ook meteen maar volger geworden.
    Je jongenskaart is heel erg mooi. De kleuren zijn prachtig!
    Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken.
    Groetjes en misschien tot blogs!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joke, ik ben via via op je blog terecht gekomen en ik heb met veel plezier al je mooie creaties bewonderd!
    Deze kaart is ook erg mooi en lekker stoer!
    Ik ben ook je volger geworden. Misschien vind je het leuk om mijn blog ook eens te bezoeken.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen