donderdag 13 december 2012

criss cross kaart voor de kerst

Goedeavond allemaal, dank weer voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik wilde gisteren eens iets nieuws uitproberen wat al lang op mijn lijstje stond. Een criss cross kaart. Ik zag hier al veel leuke kaarten van voorbijkomen. Heb er dit keer een best wel drukke kaart van gemaakt met veel bloemen, creatables van MD, parelsstekers, drewdrops en een tag.






Het papier wat ik gebruikt heb is van Papermania. De stempel is een Magnolia uit de serie van vorig jaar. Hij blijft leuk deze met dat hart. Je kunt ook zo lekker met de liquid applique werken zodat je echt een winterse kaart krijgt.
De tekst op de tag is van MD.

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van:
anma creatief - alles mag
its a magnoliachallenge - kerstkaart
everybody-art-challenge - alles mag
creamiep - kerstkaart in het paars
simply magnolia - kerst
forever friendschallenge - kerstkaart



19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Criss cross Joke. Bedankt voor je deelname bij IAMC Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie kaart hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie en lieve kaart.
    Dit model vind ik ook erg leuk en wil ik ook nog een keer maken.
    Ben op dit moment ook met een paarse kerstkaart bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Joke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart. Een heel mooi model, wil dit ook nog eens proberen.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joke, wat een leuke kaart is dit geworden. Ook leuk om eens hele andere kleuren te gebruiken voor zo'n kerstkaart.
    Leuk ook die hele kleine sneeuwvlokstempeltjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende criss cross kaart heb je gemaakt Joke, ik vind de kleur ook zo mooi, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart is je criss-cross geworden hoor, heel mooi!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je criss cross kaart is goed gelukt hoor hij is erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb er nog nooit een gemaakt terwijl ze zo leuk zijn, dat laat jij hier ook wel weer zien Joke, 't is een plaatje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,

    Wat een leuke en mooi ingekleurde kaart!!
    Ik heb het stempeltje ook en ben er helemaal weg van! Leuk dat je mee doet met onze challenge bij Forever Friends!!
    Linda DT FF

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joke,
    deze staat ook al heel lang op mijn to do wishlist. Wie weet kom ik er in de kerstvakantie aan toe!
    Jouw kaart is een beauty geworden zeg! De kleuren en het papier het past allemaal bij elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous Joke, I love the purples and all your details :)

    Thanks for joining our fortnightly challenge at Forever Friends Challenge Blog :)

    Tanya xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow what a fabulous creation...thanks for sharing it with us at FF this week good luck in the draw a worthy entry hugs sassyx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje in mijn favoriete kleurtje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is gorgeous, you've used my favourite colour purple too, I love the heart edging.
    Thanks for joining in with our Christmas challenge over at Forever Friends and good luck
    Julie x
    My blog
    Pennys Challenges DT member
    Fashionista DT member
    Forever Friends DT member
    OSAAT DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe criss cross kaart Joke.

    Fijn dat je meedoet met de 'alles mag'-challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen