zondag 12 mei 2013

Meisje bij het strand

Hallo allemaal, is iedereen weer goed verwend vandaag? Ik wel hoor, ik heb een stempel gekregen van Joy crafts en ook van Joy de vlaggetjes, en een boek. Misschien ga ik er straks nog wel even mee aan de slag.

Maar voor nu heb ik een hele mooie kaart in zachte kleurtjes blauw en parelmoer. Ik heb dit keer geen designpapier gebruikt. Ik had niet iets wat ik passend vond bij het plaatje dus vandaar. Het gaat zo ook prima trouwens. Het parelmoer kleurige papier is trouwens van de Action en is echt prachtig. Het heeft een linnen structuur en een hele mooie glans. Als je de foto aanklikt zie je dit denk ik beter.


Ik heb voor deze kaart twee mallen van Joy crafts gebruikt en een mal van MD. Het plaatje is van Nellie Snellen. Ik zag deze al een paar keer langs komen en vond ze zo mooi dat ik ze ook wilde hebben. Het zijn wat grotere plaatjes waardoor ze goed passen in de verschillende mallen. Is het geen schatje dit kleine meisje langs het strand? Verder heb ik alleen wat bloemen erop gedaan om zo ook alle aandacht naar het plaatje te laten gaan.



Ik wil met deze kaart meedoen bij crealing. Hier is de opdracht om een kaart in pasteltinten te maken.

Hartelijke groeten en nog een hele fijne avond.
                        Joke

18 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit, en wat zijn ze mooi die knip vellen he.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Joke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien maar goed dat je geen passend DP had Joke, het is een beeldige kaart zo en niets dat de aandacht van het schattige meisje afleidt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, mooie kleuren en papier.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Joke!
    Fijne avond.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief Joke dat plaatje,je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Joke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Joke wat vind ik dit een lieve kaart geworden, wat een beauty, echt top, ik vind dit sfeertje zo heerlijk. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje; dat papier van Action is inderdaad mooi (heb het ook) en dit schattige plaatje heb ik ook pas gekocht, maar bij mij ligt het nog te wachten. Ik vind dat jij het supermooi hebt verwerkt op je kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Joke,
    nou dat klinkt ook erg gezellig, die moederdag van jou! Helemaal leuk als je iets voor je hobby krijgt.
    Je kaart is echt heel erg mooi. Enig plaatje en mooie zachte kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful....Gorgeous image and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Joke

    Wat een mooi kaartje met deze zachte kleurtjes.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww dit is toch weer helemaal genieten van een prachtige creatie met hele mooie combinatie van kleurtjes!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Joke, deze is inderdaad super. Leuk met je nieuwe vintage-vel zie ik. Mooi in deze zomerse kleuren en het past helemaal perfect bij elkaar.
    Groeten, Asrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig en lief kaartje. Mooie zo in het zachte blauw en wat een leuk zomers plaatje is dit.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen