vrijdag 21 maart 2014

Van harte beterschap

Vorige was mijn zusje Aartje hier en we hebben samen lekker zitten kleuren. Samen gingen we voor de stempel van Joy de old letter rose. Ik had van mijn dochters nog twee opdrachten liggen voor kaarten en één ervan is voor iemand die volgende week geopereerd moet worden. Ik vind dat je daarvoor deze stempel heel mooi kunt gebruiken. Aartje heeft de stempel ingekleurd in hele frisse voorjaarskleuren en ik ben aan de slag gegaan met wat oude roze tinten. Deze kleurtjes heb ikzelf niet dus lekker gekleurd met Aartje haar spectrums. Op de stempel heb ik wat roze frantage gedaan.
Onder de stempel zit een mooie stans van Crealies.


Eigenlijk is bijna alles van deze kaart van Aartje: het papier is van een vintageblok van de action. De bloem (Cloe) onderin de hoek is van Memory box en ik denk de kleine swirl onder het bloemetje ook. Het rondje met de tekst is van Joy en hier heb ik een strik opgemaakt.

Verder is de kaart versierd met wat pareltjes en knoopjes.
Als het goed is plaatst Aartje vandaag ook een kaart waarop ze deze Old letter rose heeft gebruikt.
Dit is haar site http://cre-aartje.blogspot.nl/. Komen jullie kijken naar onze kaarten en geef gerust commentaar welke jullie het leukste vinden.

Ik wil met deze kaart meedoen bij:
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/03/hobbyvision-challenge-25-bloemen.html

15 opmerkingen:

  1. Prachtige stempel en een heel mooie kaart er mee gemaakt Joke. Had het bij Aartje al gezien, een totaal andere uitstarling en dat is juist zo leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joke, hij is mooi geworden! Ik ben ook bezig om de mijne op mijn blog te zetten. Ziet er toch weer heel anders uit al hebben we wel eenpaar dezelfde dingen gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat jullie dezelfde stempel hebben gebruikt en dan toch ieder je eigen draai er aan hebben gegeven. Ze zijn echt schitterend geworden!!! Kunnen jullie dat niet als 'vast ' onderdeel doen op jullie blog? Elke 14 dagen ofzo..... :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom via Aartje even bij jouw roos kijken ;) En ook in het roze is ie erg mooi! Gezellig dat jullie samen kunnen knutselen. Gaaf resultaat.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Joke,
    ik ben net bij Aartje geweest en jullie kaarten zijn allebei geweldig. Wat een mooie stempel is dat toch. En jouw roze exemplaar is ook prachtig, romantisch bijna.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier een prachtig resultaat....wat hebben jullie dat gaaf gedaab allebei. Nu zag ik Aartje bij de challenge van DSCC maar jou niet....heb je niet goed gelinkt of ben je het helemaal vergeten om het er ook echt bij te zetten? Ik houd het in de gaten of je erbij staat.
    Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, zijn super leuk bij elkaar.!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt. Fijn dat je meedoet bij EHI en heel veel succes.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi

    Wat leuk dat je meedoet met onze challenge op het HH blog
    Lieve groetjes en fijn weekend Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag het ook al bij Aartje Joke en wauw wat is die mooi geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat ik jou kaart nu ook zie. Heb net reactie bij je zus achtergelaten. Jou kaart is ook zo prachtig. Deze stempel leent zich uitstekend voor het DSCC thema. Leuk om zo met je zus te kunnen knutselen, gezellie!
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautifiul card Joke! I love the pink color and your rose stamp. Thanks for playing with us at Addicted to Stamp! Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow die stempel blijft mooi hè........mooie kaart hoor! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart geworden Joke.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC

    Gr. Anita
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje, ik vind dit zo'n mooie stempel.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge op het HobbyHome blog. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen