zondag 7 september 2014

Nieuwtje en mijn eerste winter/kerstkaart

Twee weken geleden mailde Hanneke van het blog Hobby Home Hobbyartikelen mij of ik misschien bij hen in het designteam wilde komen. Tjonge dan schrik je even en denk je; kan ik dit wel en heb ik daar wel tijd voor. Maar......ik heb ja gezegd en vind het natuurlijk super leuk dat ik bij hen in het dt-team mag komen. Ik ga mijn best doen en hoop zo mijn bijdrage te leveren aan dit blog.
 
Vandaag dan mijn eerste bijdrage. Het is mijn eerste winterse kaart geworden. Kom natuurlijk ook dit jaar weer helemaal niet klaar met mijn kerstkaarten maar goed dat zien we dan wel weer.
Ik ben begonnen met het kraft papier van Joy, met daarop glanzend wit linnen papier van de Action. Als designpapier heb ik  Maja Design papier vintage frost gebruikt.
 

Het plaatje, is natuurlijk van Gerda's Hobbyshop, zit op de Crealies XXL die. In de hoekjes heb ik kleine ijskristallen gestempeld. Onder het plaatje zit ook nog de mooie randmal van Joy 6002/0357.
 
 
Schuin boven het plaatje de vogeltjes van MD Lr0290, en in de hoek de ijskristal van Joy 6002/0218. Deze heb ik twee keer gestanst en op elkaar geplakt met daarop een plakparel.
 
 
Ik heb deze kaart maar vrij rustig gehouden. Hoop dat jullie hem evengoed mooi vinden. Hebben jullie nou ook altijd dat je ergens nog een tekst kwijt wilt en dat dat dan eigenlijk niet lukt? Was nog met iets van prettige kerstdagen in de weer maar ik vind dat dan eigenlijk toch te veel of er vallen weer andere dingen teveel weg. Lastig hoor.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij;

9 opmerkingen:

  1. Ha Joke, gefeliciteerd met je DT-schap bij Hobbyhome. Leuke kaart heb je gemaakt en ook grappig dat je die XXL stans van Crealies op deze manier gebruikt hebt. Geeft een leuk effect met die stempeltjes erop.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke gefeliciteerd met je DT schap je kaart is heel mooi geworden ik zit ook wel een tetobben met de tekst en vaak gaat er dan geen tekst op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je DT plek bij Hobbyhome!!! Erg leuk voor je en je zult het vast geweldig gaan doen binnen hun team. :-)
    Ik zie nu dat ik verschillende posts gemist heb van je blog! Snap er niets van, want ik probeer de blogs via Bloglovin' bij te houden. :-(

    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Vergeet nog bijna je mooie kaart te noemen! Ook al is de kaart redelijk rustig, het is nog geen CAS hoor, ha, ha, wel erg mooi en sfeervol! :-)
    Ook dit stijltje gaat je goed af. (less is more!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is bij mij ook altijd, de tekst als laatste, ik vind de nieuwe postzegelmallen met bijpassende teksten wel heel erg leuk (en mooi klein)..je kaartje is mooi en gefeliciteerd met je DT-schap,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    gaaf als je gevraagd wordt he?! En natuurlijk kun je dat. Je maakt hardstikke mooie en leuke kaarten! Deze is heel winters. En die tekst, ja dat overkomt mij ook wel eens...Passen en meten is het vaak!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je DT baantje. Super leuk voor je. Je eerste kaartje hiervoor is heel mooi en stijlvol. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nieuwe job, veel succes!
    Je hebt een prachtige winterkaart gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Leuk dat je in dat team komt, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!
    Je kaart is prachtig gemaakt in die mooie kleuren.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen