zaterdag 18 april 2015

Jongenskaartje

Eergisteren even lekker aan tafel zitten kaarten maken. Ik vond het maar frisjes buiten en er kwam even niet zoveel uit mijn handen. 's Avonds dit kaartje nog even af zitten maken. Het is een jongenskaartje geworden met een plaatje van Nellie Snellen en ik heb hem helemaal in bruintinten gehouden. Eigenlijk helemaal mijn kleur niet, ik ben veel liever bezig met heldere kleurtjes of evt. pastel. Ik ben daarom vandaag ook aan het zoeken geweest naar leuke zomerse plaatjes met zonnebloemen. Maar dat is voor later.

 
 
Begonnen met créme en bruin cardstock. Het papier kreeg ik van mijn zusje en is denk ik van Teresa Collins. Onder het plaatje nog een stukje ribbelkarton van Joy. In de hoekjes boven het plaatje nog de vogeltjes van MD en eronder een leuke strik gemaakt met seambinding en crispy lint vastgemaakt met een brad. Eronder nog de stopwatch van Joy en een bloemetje. Als laatste nog wat plakparels.


 
De sketch is van creaine
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:

10 opmerkingen:

  1. wow wat een mooie kaart is dit zeg! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij creaine. succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een heel mooi kaartje in deze tinten hoor Joke...Ik houd er wel van. Mooie look heb je gegeven aan je kaart...prachtig.
    Fijn weekend, xxx plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Ondanks dat het niet jouw kleuren zijn. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. vandaag was het heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Wat een mooie kaart, ik vind dat je alles mooi hebt gecombineerd, leuk plaatje en een prachtige strik..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke wat een mooie kaart met dit leuke plaatje. Mooie materialen heb je gekozen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Joke, ik vind hem super geworden. Ik hou wel van deze tintjes. Vind het resultaat heel mooi.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart in deze bruintinten juist heel mooi geworden, je hebt alles prachtig gecombineerd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 1 woord; prachtig!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waow, wat mooi in de bruine tinten. Super.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Creaine Challenges.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen