maandag 9 november 2015

Warme winterwensen

Derde kaartje. Ik heb nogal last van mijn rug vandaag dus zit ik lekker op de hoekbank wat berichtjes te typen. Een mooi en warm kerstkaartje heb ik gemaakt met wat ouder papier wat ik nog tussen mijn restjes vond. Prachtig papier van Maja en ik denk dat het plaatje van Pion is maar ook dat ligt er denk ik al een hele tijd. Gecombineerd met een oud roze kleur en creme. 



Zoals op veel van mijn laatste kaarten ook hier een tekstlabeltje van Crealies (ik vind ze zo fijn om te gebruiken) maar nu met een tekst van MD. Rechts een grote bloementoef met tussen de bloemetje kleine witte sneeuwbolletjes en takjes van MD.


Bovenin aan twee zijden de sneeuwsterren van Crealies die ik gestanst heb uit snowpaper van MD. Een dubbele strik met een grote parelbrad en daaraan twee kleine belletjes in de linkerbovenhoek. Op het plaatje zitten nog verschillende glimmende hartjes geplakt.



Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Hoi joke,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Mooi met dat roze! Ik kijk zo even bij je andere kaartjes, want je gaat als een speer. Ik zag net nog ene groene kaart in de zijbalk staan.
    Sterkte met je rug! En dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ik vind het ook zo mooi in het roze en dan kerst
    kaarten, ja super gemaakt weer hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel ander kaartje. Mooi hoor. Leuk die bloementoef op je kaart met die sneeuwbolletjes.
    Leuk dat je nog een keer mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg! Mooie en zachte kleurtjes. ook.Fijn dat je deze maand meedoet met de kerstchallenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend winters kaartje Joke.....prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart! Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Joke. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kerstkaart Joke, heel leuk in deze kleuren en mooi je sneeuwbolletjes in de bloementoef! Bedankt voor de inzending naar Scr@p-Cards Challenge! Sterkte met je rug Joke.
    Groetjes Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig dat je met deze kaart ook met onze challenge meedoet. Hij is prachtig met mooie kleuren en een schattig plaatje. Helemaal vintage.
    Heel veel succes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke het is zeker een mooie kerstkaart! Het DP is mooi zacht, de kerstbelletjes heb je leuk verwerkt en een mooie bloementoef! De sneeuwsterren heb je leuk geplaatst :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt Joke.. Sterkte toegewenst hoor!
    Je hebt een prachtige kaart met restjes gemaakt. Het papier van Maja design en Pion is ook zo mooi om mee te werken en ik gooi ook niks weg aan restjes hoor...

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit zo met mijn gedachten bij restjes papier, dat ik je helemaal vergeet om te bedanken voor je deelname bij Scr@p-cards!

      Verwijderen
  13. Vervelend een zere rug maar het betekent in dit geval wél dat ik nog een kaartje mag komen bewonderen bij je....en wat voor een. Echt een lieverdje.....Een prachtig kaartje en ook nog eens in het roze.....bonuspunten van mij hè hahaha. Dankjewel voor deze tweede bijdrage bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je met dit mooie kaartje meedoet bij WLVC. Beterschap met je zere rug Joke, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Joke. Mooie kleuren en lief plaatje. Leuk in de vintage stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja rug klachten is hopeloos en ik heb ze ook liever niet maar ondanks dat toch weer een mooi kaartje gemaakt en ook die deel je weer lekker bij ons bij WLVC. Dank je wel en beterschap.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, helemaal mijn smaakje. Leuk dat je nog een keer meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Joke
    Wat een prachtige kerstkaart zo in het roze, de bloementoef is ook erg mooi met de winterse bolletjes ertussen.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt, heel sfeervol. Leuk dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooie kerst kaart
    bedankt voor het meedoen met de challenge kerst
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    BeantwoordenVerwijderen