maandag 28 maart 2016

With sympathy

Laatst waren mijn zusje en ik op de knotsgekke kaartendagen en daar zagen we Diny bezig met de distressinkt. Zij maakte op een hele simpele manier een mooie achtergrond en stempelde daar een mooie bloemenstempel op. Aartje had dit thuis al uitgeprobeerd en natuurlijk wilde ik dit ook proberen. Ik had met deze techniek gelijk een condoleance kaartje in gedachten.



Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de kleuren bundled sage en pumice stone. Dit is een groene en een grijze kleur. Door deze twee kleuren al poetsend en vegend over elkaar heen aan te brengen krijg je een heel mooi effect. Natuurlijk kan dit ook met hele vrolijke kleuren.
Daarna heb ik tussen mijn stempels gezocht of ik ook een geschikte bloem kon vinden en vond deze van joy 6410/0015. Als laatste deze mooie tekststempel van Aartje geleend en deze is van taylored expressions.


Het geheel op zwart cardstock geplakt en daarna op een witte kaart. 

Ik wil deze kaart insturen bij:


14 opmerkingen:

  1. Heel mooi Joke .leuke condoleance kaart. De techniek is leuk om te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi stijlvol kaartje Joke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel mooi en stijlvol geworden. Geeft een mooi strak resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend condoleancekaartje Joke...mooi gedaan die cirkel en ook de stempel past er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    wij hebben ook een poos bij Diny staan te kijken, ik moet zeggen, dat ik nu ook wat meer met Distress bezig ben, zoals Diny het doet, gaat het zo gemakkelijk...heb er wel van geleerd..
    Ik vind jouw condoleancekaart echt prachtig, mooie cirkel en leuke stempel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie en stijlvolle kaart! leuk dat je meedoet aan de challenge KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een hele mooie stijlvolle kaart.
    Mooie techniek lijkt me.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad heel mooi zoals je het hier laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel stijlvol en mooi gemaakt. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC, leuk dat je de uitdaging aangedurfd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stemmige kaart Joke.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie,stijlvolle kaart,Joke.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele stijlvolle kaart met een prachtige techniek. Fijn dat je meedoet met onze challenge van KIC. Heel veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige, stijlvolle sterkte kaart. Wat een mooi effect geven die kleuren door elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie stijlvol kaartje.
    Ook de kleuren precies op elkaar afgestemd.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen