maandag 16 januari 2017

Er is er één jarig ....Hoera

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaartje zien voor een nichtje dat deze week jarig is. Hiervoor heb ik een plaatje van de Winter Wool serie van MD gebruikt en deze is gemat op op een craftable van MD nr 1331.


 Op het MD blog vragen ze om 4 vierkantjes op je kaart en ik heb deze onder het plaatje gedaan. Uit gerecycled kraft stanste ik vier vierkantje met de mal van MD Cr 1359. Als je de foto aanklikt zie je heel goed het leuke stiksteekje op het kraft. Hierop deed ik vier witte vierkantjes die ik door een embossingfolder haalde en wel de DF 3424.


Het plaatje plakte ik verhoogd op (1 stukje liet ik open) zodat ik er een label Lr 154 achter kon schuiven. Op het label een al oude tekst van Eline.
Het designpapier komt uit het blokje Eline's Sweet Stars. Als laatste nog een paar mooie parels geplakt.

Ik wil dit kaartje insturen bij:



17 opmerkingen:

  1. Deze is weer heel erg leuk geworden Joke. Stoer maar toch ook girly.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Joke.
    Leuk met de uil zo in de picture.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Joke, je hebt hem netjes afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    ik blijf ze mooi vinden, deze plaatjes, lief uiltje, mooie vakjeskaart heb je gemaakt..leuk dat embossing, echt heel leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje erg leuk gedaan...
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge 169.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, leuk detail met het label erachter.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartje super mooi Joke. Leuk het stikrandje dat onder het embossing vierkantje uit piept.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super lief kaartje met dat uiltje
    bedankt voor het mee doen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie en lieve kaart Joke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke wat een prachtige kaart! Heel leuk zo met de vierkantjes. Heel mooi om te zoen hoe iedereen het doet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi in deze kleuren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig kaartje. Dank je wel voor het meedoen met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow ,so cute an amazing card! Thank you for join us at Kreadivas challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen