dinsdag 14 maart 2017

Jarig, Proficiat

Vandaag laat ik jullie nog eens de DDD mok zien. Ik heb deze een week of wat geleden gemaakt voor onze dochter die voor haar vriendin haar verjaardag nog iets leuks zocht. Ik ben gek op de combinatie van bruin en blauw en vond dit ook goed passen bij het plaatje wat ik van internet afhaalde. Ik denk dat het meeste wel vanzelf spreekt. Mallen onder het plaatje, de tekstlabeltjes en de bloem zijn van MD. De tekst op de labels zijn van Crealies en deze heb ik dit keer met embossingpoeder gedaan. Het woord winter 2 x gestanst en deze is van Joy.

Ik heb gewerkt met wat natuurlijke materialen zoals het jute onder het plaatje en de strik op het handvat. Verder bedacht is me dat het misschien wel leuk zou zijn om eens echte kruiden erop te plakken. Zoals het kaneelstokje, kruidnagel en wat salie (de beker rook gewoon lekker).


Het lepeltje stansde Aartje even voor me uit zilverpapier, wat parels erij en je hebt wel weer een heel leuk geheel.

Deze mok laat ik meedoen bij:

16 opmerkingen:

  1. Je mok is prachtig Joke. Heel leuk bedacht met echte kruiden.
    Super leuk dat je met deze mok mee doet bij Scr@p-Cards challenge blog. Dankjewel.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Je hebt de mok prachtig aangekleed!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Joke,
    Dat heb je leuk gemaakt. Ik krijg er meteen trek van

    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi Joke, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie mok, Joke.Kaneelstokjes ruiken altijd zo lekker.Lief bloemetje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Joke. Wat leuk om echte kaneelstokjes te gebruiken.
    Dank je wel voor je deelname bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijzonder leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,
    mooie mok is het geworden, leuk aangekleed met natuurlijke materialen en ook de verse kruiden er bij..mooie bloemetjes, het is een heel mooi geheel geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan Joke om een kaneelstokje te gebruiken op je creatie.De ontvanger zal hier wel heel blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit blijft een leuke mal om te gebruiken he? Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. En leuk die kaneelstokjes erbij!
    Bedankt voor je deelname op ons blog.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke mok, Joke! Gave kleuren en super origineel om kaneelstokjes te gebruiken! Top!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele mooie mok geworden. Bruin en blauw leuke combi Joke. Het ziet er heel mooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt Joke! Ik dacht meteen toen ik hem zag: Joke doet vast mee bij de Egel. En ja wel hoor! Dank je voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Joke, wat een leuke en mooie winterse mok heb je gemaakt heel leuk idee met de kruiden erbij dat zal lekker ruiken
    Dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-ards blog challenge liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie mok heb je gemaakt.
    Leuk idee met de echte kruiden, ik geloof meteen dat het lekker ruikt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joke
    Wat zal die kaart lekker ruiken met de echte kruiden, dat komt al door de envelop heen denk ik, het is een supermooie originele kaart.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen